Gemeente Gooise Meren Bestuur

De gemeenteraad in tijden van coronacrisis

Door de beperkende maatregelen in verband met het coronavirus kan de raad niet regulier vergaderen. Om die reden vergaderen wij digitaal. Ga naar het nieuwsoverzicht over de coronacrisis voor meer informatie. Dit nieuwsoverzicht wordt aangevuld.

Verleende omgevingsvergunning Mezenlaan 30 te Bussum

vrijdag 1 november 2019
Originele publicatie downloaden:
Download het PDF bestand
Type bekendmaking:
Beschikkingen | afhandeling



Verleende omgevingsvergunning Mezenlaan 30 te Bussum

 

De gemeente heeft op 29 oktober 2019 een besluit genomen op de aanvraag met zaaknummer HZ_WABO-19-1300 voor het uitbreiden van de woning aan de zij- en achtergevel op locatie Mezenlaan 30 te Bussum.

Bezwaar

Een belanghebbende kan binnen 6 weken na de bekendmaking (dat is de datum van verzending aan aanvrager) van een besluit bezwaar maken bij burgemeester en wethouders, postbus 6000, 1400 HA Bussum.

In het bezwaarschrift vermeldt u uw naam, adres, de omschrijving van het besluit en de reden waarom u het niet eens bent met het besluit. Vergunningen voor het wijzigen van een monument en kapvergunningen (met uitzondering van noodkap) treden doorgaans pas in werking na afloop van de bezwaartermijn. Datzelfde geldt voor vergunningen van rechtswege.

Alle andere vergunningen treden direct na bekendmaking in werking, ook al wordt er bezwaar gemaakt. Er is geen schorsende werking. Als u wilt dat de vergunning gedurende het bezwaar niet in werking treedt, kunt u een voorlopige voorziening vragen.

Het adres is: de voorzieningenrechter van de rechtbank Midden-Nederland, afdeling Bestuursrecht, o.v.v. voorlopige voorzieningen, Postbus 16005, 3500 DA UTRECHT. Aan de procedure voor een voorlopige voorziening zijn kosten verbonden (griffierecht). De actuele bedragen kunt u opvragen bij de rechtbank of via www.rechtspraak.nl.

Informatie en Inzage:

Voor informatie kunt u op werkdagen telefonisch, van 8.30 – 13.00 uur, contact opnemen met de afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving op telefoonnummer 035 207 00 00. Via de website van onze gemeente kunt u een afspraak maken voor een baliebezoek. Kies als activiteit "omgevingsvergunning inzien". Tevens zijn de stukken met betrekking tot het bovengenoemde besluit op te vragen via de gemeentelijke website https://gooisemeren.nl/bouwen-en-slopen/bouwtekeningen (o.v.v. het zaaknummer).

Openingstijden balie Vergunningen, Toezicht en Handhaving:

Maandag: 8:30 – 12:00 uur

Dinsdag: 8:30 - 12:00 uur

Woensdag: 8:30 - 12:00 en 14:00 – 17:00 uur

Donderdag: 8:30 – 12:00 uur

Vrijdag: 8:30 – 12:00 uur

Afspraak via website: https://afspraak.gooisemeren.nl/Internetafspraken