Gemeente Gooise Meren Bestuur

De gemeenteraad in tijden van coronacrisis

Door de beperkende maatregelen in verband met het coronavirus kan de raad niet regulier vergaderen. Om die reden vergaderen wij digitaal. Ga naar het nieuwsoverzicht over de coronacrisis voor meer informatie. Dit nieuwsoverzicht wordt aangevuld.

Aanvraag omgevingsvergunning Graaf Florislaan 25 A te Bussum

dinsdag 10 december 2019
Originele publicatie downloaden:
Download het PDF bestand
Type bekendmaking:
Beschikkingen | aanvraag



Aanvraag omgevingsvergunning Graaf Florislaan 25 A te Bussum

 

Op 4 december 2019 heeft de gemeente een aanvraag ontvangen voor het plaatsen van een veranda in de achtertuin van de woning op locatie Graaf Florislaan 25 A te Bussum. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer HZ_WABO-19-2014.

Informatie en Inzage:

Voor informatie kunt u op werkdagen telefonisch, van 8.30 – 13.00 uur, contact opnemen met de afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving op telefoonnummer 035 207 00 00. Via de website van onze gemeente kunt u een afspraak maken voor een baliebezoek. Kies als activiteit "omgevingsvergunning inzien". Tevens zijn de stukken met betrekking tot de aangevraagde omgevingsvergunning op te vragen via de gemeentelijke website https://gooisemeren.nl/bouwen-en-slopen/bouwtekeningen (o.v.v. het zaaknummer).

Bij de beoordeling van een aanvraag kunnen wij advies vragen aan de Commissie Ruimtelijke Kwaliteit en Erfgoed (CRK&E). De agenda voor de Commissie Ruimtelijke Kwaliteit en Erfgoed (CRK&E) kunt u vinden op de gemeentelijke website gooisemeren.nl.

Openingstijden balie Vergunningen, Toezicht en Handhaving:

Maandag: 8:30 – 12:00 uur

Dinsdag: 8:30 - 12:00 uur

Woensdag: 8:30 - 12:00 en 14:00 – 17:00 uur

Donderdag: 8:30 – 12:00 uur

Vrijdag: 8:30 – 12:00 uur

Afspraak via website: https://afspraak.gooisemeren.nl/Internetafspraken